The گارانتی لپ تاپ ایسوس Diaries

Wiki Article

زیرا قطعات مختلف و پیچیده ای در آن ها به کار رفته که از ارائه این نوع گارانتی جلوگیری می کنند.

کلیه نرم افزارها فاقد گارانتی لپ تاپ هستند ودر صورت هرگونه خرابی واز کارافتادگی نرم افزاری،خریدار موظف به پرداخت هزینه برای رفع ایراد نرم افزاری و نصب مجدد هریک از نرم افزار خواهد بود.

به همین دلیل باید مطلع باشید که هر شرکت یا فردی که ادعای ارائه گراانتی یکپارچه را دارد، کاملا در حال نشر اکاذیب بوده و به غیر از سه شرکت اسم برده شده، هیچ شرکت دیگری تحت این پوشش یکپارچه یا گارانتی یکپارچه به محصولات ایسوس خدمت نداده و در حقیقت گارانتی یکپارچه تقلبی یا غیر اصلی است.

به همین دلیل داشتن یک گارانتی معتبر برای مانیتور، یک امر ضروری است و به هیچ عنوان خرید این دستگاه ها را بدون گارانتی به کاربران توصیه نمی کنیم.

عدم نیاز به تردد بی‌مورد در سطح شهر (از منزل خرید کنید و در منزل تحویل بگیرید!)

بهترین روش برای اطلاع از قیمت لپ تاپ یا بهتر است بگوییم قیمت روز لپ تاپ، مراجعه به سایت‌هایی است که به طور اختصاصی بر این موضوع تمرکز دارند. البته یک سایت فروش لپتاپ و لوازم جانبی کامپیوتر هم ممکن است این اطلاعات را در اختیار شما بگذارد اما احتمال دقیق و کامل نبودن آن هست. به طور کلی قیمت لپتاپ مثل بسیاری از کالاهای دیگر متاثر از شرایط اقتصادی کشور و عواملی مثل قیمت دلار است.

???????? ????? گارانتی گوشی ایسوس در ایران به علت عدم استقبال گسترده و همچنین خروج این برند از بازار گوشی هوشمند ایران، به صورت رسمی وجود نداشته و در حقیقت هیچ شرکتی ارائه گارانتی به این محصولات را در بازار ایران به عهده نگرفته و تمام محصولات موجود فاقد گارانتی رسمی و مورد تایید ایسوس هستند.

علی اکبر گنجی (۱۲ آبان ۱۴۰۱) ارسال پاسخ قیمت لپ تاپ برای همکار چطوره؟ پاسخ اپراتور (۱۲ آبان ۱۴۰۱)

به صورت کلی اگر شرکتی خارج از چتر گارانتی یکپارچه ایسوس ادعای ارائه خدمات گارانتی و پس از فروش را به کاربران می کند، غیر اصلی و تقلبی بوده و در حقیقت هیچ راهی برای تضمین دریافت خدمات معتبر از آن شرکت وجود ندارد.

گارانتی غیر اصلی یا متفرقه در حقیقت گارانتی های غیر اصلی است که بعضا توسط فروشندگان و یا شرکت های متفرقه به کاربران داده شده و در مواردی نیز دیده شده که این موضوع را با عدم پاسخگویی گارانتی و عدم اهمیت این موضوع به مشتریان ارائه می کنند تا در کنار حاشیه سود بالاتر، از دستگاه فروخته شده به صورت کامل رفع تعهد کرده و در نهایت با وقوع هرگونه مشکل تنها کاربران دچار مشکل شده و نه فروشنده و نه شرکت های گارانتی غیر اصلی دستگاه را نمی پذیرند.

دسترسی به توضیحات، تصاویر و ویدیوهای محصول حتی در صورت موجود نبودن آن

بنابراین شرکت های تولید کننده و نمایندگان گارانتی آن ها این محصولات را به صورت مادام العمر گارانتی کرده و به کاربران ارائه می کنند.

لازم به ذکر است که برخی از مدل ها دارای مشخصات متنوع و مختلفی هستند و می توانید بسته به بودجه و نیاز خود، مشخصات مورد نیاز را تهیه کنید.

سلام این لپتاب ۲۴۰ هرتز یا ۱۴۴ هرتز چون تو عکس زده ۱۴۴ و تو توضیحات زده ۲۴۰

Report this wiki page